Estoig londinenc

Adéu vacances, i benvingut setembre. I amb el setembre, un nou curs, ple de projectes nous i més projectes nous (coses burris i tot això, deixeu-me, jo m’entenc).

Per començar el curs com cal, cal una agenda com cal i un estoig com cal… No pot ser que la que us regala estoigs durant l’any continuï portant el seu primer “projecte” d’estoig per dir-ho d’alguna manera. (Si, aquell que no és quadrat i ha perdut el color…)

Total, que de cop hi he caigut: una english teacher ha de tenir un estoig a conjunt amb la matèria. I voilà! Un estoig “estupendo i maravilloso” per a jo (Menorca Style). I direu, què fas amb aquestes teles??

molo1

Doncs la cosa ve de lluny, l’estiu passat a Londres no vaig poder-me resistir a la temptació de comprar unes teles molt molones i molt “I love London”. No sabia per a què fer-les servir, suposo que el destí va voler que m’esperés.

Per a fer-lo he tardat una hora i mitja i he anat seguint “má o menos” aquest tutorial (cliqueu aquí).

molo3 molo2

A mi m’encanta molt. És una super molonada.

US INFORMO QUE ES FAN ESTOIGS I NECESSERS DE L’ESTIL PER ENCÀRREC.

Anuncis

Deixa un comentari

